نمایش 1–24 از 186 نتیجه

پاوربانک انکر مدل Anker A1287 ظرفیت 20000 میلی آمپر

قیمت اصلی 2,990,000 تومان بود.قیمت فعلی 2,760,000 تومان است.

کابل USB-C به USB-C انکر مدل Anker A8852 طول 0.9 متر

قیمت اصلی 275,000 تومان بود.قیمت فعلی 255,000 تومان است.

کابل USB به MicroUSB انرجایزر مدل Energizer C41UBMC طول 1.2 متر

قیمت اصلی 125,000 تومان بود.قیمت فعلی 108,000 تومان است.

پاور بانک انکر مدل Anker A1291 ظرفیت 25600 میلی آمپر

قیمت اصلی 4,930,000 تومان بود.قیمت فعلی 4,590,000 تومان است.

لوازم جانبی موبایل و تبلت

با ورود اینترنت به زندگی روزمره شاهد حرکت تصاعدی از سمت سنتی به سوی مدرنیته می باشیم؛ حرکتی که به ماشینی شدن امور زندگی دامن زد. به گونه ای که امروزه انجام کوچکترین کارها نیز بدون وجود گوشی های هوشمند، لپ تاپ ها و سیستم های کامپیوتری ممکن نبوده و اختلال در عملکرد هر یک از آن ها می تواند، خسارت های جبران ناپذیری را پدید آورد.

به دنبال ماشینی شدن امور روزمره و افزایش ساعات استفاده از موبایل ها و تبلت ها، لوازمی نیز پدید آمدند که استفاده از این دستگاه های هوشمند را به صورت قابل توجهی سهولت بخشیدند؛ ابزارهایی که امروزه آن ها را در مجموعه کلی و بزرگی با نام لوازم جانبی موبایل و تبلت دسته بندی می کنیم.

انواع لوازم جانبی موبایل و تبلت

همانطور که در پاراگراف فوق نیز ذکر شد، دسته بندی لوازم جانبی موبایل و تبلت از بخش های متنوع و متعددی تشکیل شده که هر یک از آن ها نیز به خودی خود یک دسته بندی جدا محسوب می شوند. از این موارد می توان به قاب ، کیف و کاور، محافظ صفحه نمایش، شارژر تبلت و موبایل، کابل شارژ و مبدل، هندزفری، پاوربانک، پایه نگهدارنده گوشی و تبلت و … اشاره کرد.

قاب، کیف و کاور

Mobile Cover

با استفاده مداوم از گوشی ها و تبلت ها و با توجه به ارزش اقتصادی آن ها وجود ابزارهای حفاظتی لازم و ضروری تلقی می شود. قاب، کیف و کاور از جمله اقلامی هستند که از بدنه گوشی و تبلت شما در برابر صدمات فیزیکی همچون ضربه و فشار محافظت می کنند.

محافظ صفحه نمایش

نمایشگر و صفحه نمایش دستگاه هوشمند شما از مهمترین بخش های گوشی و تبلت محسوب می شوند؛ از این رو محافظ صفحه نمایش نقش پررنگی را در حفظ سلامت دستگاه شما ایفا می کند.

شارژر تبلت و موبایل

شارژر تبلت و موبایل از مهمترین ریزدسته های دسته بزرگ لوازم جانبی موبایل و تبلت محسوب می شوند. شارژرها درواقع با اتصال به برق شهری و به کمک کابل های تبدیل انرژی مورد نیاز دستگاه شما را تامین می کنند.

امروزه برندهای متعددی شارژرهای دیواری و کلگی ها را با شدت جریان و ولتاژ های متفاوت تولید و به بازار عرضه می کنند. میا مارکت از میان این برندها باکیفیت ترین ها را برگزیده و در فروشگاه برای مشتریان با مشخصات کامل عرضه داشته است.

کابل شارژ و مبدل

لوازم جانبی مویایل و تبلت کابل شارژ تایپ سی قرمز

از دیگر لوازم جانبی موبایل و تبلت می توان به کابل های شارژ و مبدل موبایل اشاره داشت؛ کابل ها درواقع به عنوان واسطه ای بین شارژر و گوشی عمل کرده  و وظیفه انتقال انرژی را برعهده دارند. لازم به ذکر است برخی از کابل ها علاوه بر انتقال انرژی، قابلیت انتقال اطلاعات و داده را نیز داشته؛ در واقع به کمک آن ها می توان گوشی و تبلت را به سیستم های بزرگتر و هوشمندتری همچون لپ تاپ ها و کامپیوترها متصل کرد.

سایت میا مارکت کابل شارژ موبایل را در سه دسته متفاوت کابل لایتنینگ، کابل تایپ سی و همچنین کابل میکرو یو اس بی دسته بندی کرده و در برندهای متفاوتی آن ها عرضه داشته است.

هندزفری

لوازم جانبی مویایل و تبلت هندزفری ایرفون

از جمله ابزارهای جانبی پر استفاده بی شک ایرفون ها و هندزفری ها می باشند. بنا بر کاربردهای مختلف دسته بندی های متفاوتی برای این وسیله مطرح شده است اما آشکارترین دسته بندی موجود برای این وسیله، تقسیم آن ها به دو گروه بی سیم، وایرلس یا بلوتوثی و باسیم می باشد.

اگرچه امروزه خط تولید این محصول در اکثر کارخانه ها به چشم خورده اما تولیدات کمپانی هایی نظیر انکر (Anker)، نیا (NIA) ، سونی (Sony)، جی بی ال (JBL)، اپل (Apple) و سامسونگ (Samsung)، سنهایزر (Sennheiser) ، شیائومی (Xiaomi)، فیلیپس (Philips) و جبرا (Jabra)،  و … باکیفیت تر از دیگر برندها می باشد. میا مارکت مدل ها و برندهای مختلفی از این وسیله را در سایت برای مشتریان عرضه داشته است.

پاوربانک

لوازم جانبی مویایل و تبلت پاوربانک مگنتی

بدون شک همگی آگاهیم که دسترسی به برق 220 ولت شهری در همه مکان ها امکان پذیر نبوده؛ اینجاست که پاوربانک ها به کمک آمده و انرژی تبلت و گوشی هوشمند شما را تامین خواهند کرد. ظرفیت های متفاوتی برای این محصول وجود داشته که بسته به نیاز خود می توانید محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

پایه نگهدارنده گوشی و تبلت

پایه نگهدارنده گوشی وتبلت ها در واقع می توانند استفاده از گوشی ها و تبلت ها را با سهولت بیشتری همراه سازند. حین رانندگی، موقع تماشا فیلم و … هولدرها به کمک شما آمده و استفاده از گوشی و تبلت را برای شما آسان می سازند.

شارژر فندکی

شارژر فندکی ها برای شارژ گوشی درون ماشین مورد استفاده قرار می گیرند. برای این دسته نیز برندها و مدل های متنوعی وجود دارد که کاربر می تواند بر حسب نیاز خود مدل مورد نظر خود را انتخاب کند.ایمنی بالای شارژر همراه و انتقال پایدار جریان توسط آن راحت می کند؛ اما انکر به صرف وجود این فناوری ها درون پاوربانک قناعت نکرده و جهت تاکید هرچه بیشتر و بهتر به ایمنی، تکنولوژی MultiProtect را نیز در بطن ساختاری محصول جای داده است. این موضوع توجه ویژه مهندسین Anker به حفظ ایمنی محصولات تولیدی را به خوبی نشان می دهد.

این تکنولوژی که درون پاوربانک انکر مدل Anker PowerCore Metro 10000mAh A1246 قرار گرفته؛ در واقع با الزام محصول به رعایت شرایطی 11 گانه از رخداد حوادثی نظیر گرم شدن بیش از حد، آتش سوزی، انفجار پاوربانک و یا دستگاه جلوگیری کرده و ایمنی گجت متصل شده شما را تضمین می کند. این شرایط عبارتند از :

  1. حفاظت از ورود ولتاژ بالا
  2. بررسی میزان ولتاژ خروجی شارژر همراه
  3. کنترل شدت جریان ورودی
  4. کنترل شدت جریان خروجی پاوربانک Anker A1246
  5. تطبیق خودکار جریان
  6. حفاظت از اتصال کوتاه ورودی
  7. حفاظت از اتصال کوتاه خروجی
  8. مقاومت استاتیک
  9. حفاظت از اضافه بار دستگاه
  10. حفاظت از شارژ بیش از حد باتری
  11. کنترل دمای خروجی

خرید لوازم جانبی موبایل

تلفن‌های همراه، یکی از اختراعات بزرگ صنعت فناوری، به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده‌اند. گاهی اوقات تجهیزاتی برای این محصولات مورد نیاز است که کار در زندگی روزمره را بسیار آسان می‌کند و بخش زیادی از وقت ما را می‌گیرد. به این تجهیزات ضروری لوازم جانبی تلفن همراه می‌گویند.

لوازم جانبی زیادی وجود دارد که با تلفن‌های هوشمند همراه شده و زندگی روزمره را بسیار آسان‌تر می‌کند. برای خرید لوازم جانبی موبایل و اطلاع از قیمت لوازم جانبی موبایل و تبلت به فروشگاه اینترنتی میا مارکت مراجعه کنید.