راهنمای خرید

بهترین هدفون گیمینگ زیر یک میلیون

بهترین هدفون گیمینگ زیر یک میلیون

بهترین هدفون گیمینگ زیر یک میلیون باید از صدای باکیفیتی برخوردار بوده و سازگاری بالایی با دستگاه های مختلف داشته باشد. طی سال های گذشته هدفون های گیمینگ فروش بالایی را تجربه کرده اند و گیمرها تمایل زیادی به استفاده از این لوازم جانبی دارند. هنگام انتخاب هدفون های گیمینگ باید حتما طراحی آرگونومیک هدفون، کیفیت صدای خروجی، امکانات و قابلیت ها و کارایی دستگاه بررسی شود. میا مارکت قصد دارد تا به معرفی بهترین هدفون های گیمینگ زیر بپردازد. اگر قصد خرید هدفون های گیمینگ دارید این مطلب را از دست ندهید.

  • هدست گیمینگ تسکو مدل TH 5124
  • هدست گیمینگ رپو مدل VH510
  • هدست گیمینگ ای فورتک مدل بلودی G300
  • هدست گیمینگ هویت مدل HV-H2026D
  • هدست گیمینگ سادیتا مدل AKGBL j09  

ویژگی های بهترین هدفون گیمینگ

ویژگی های بهترین هدفون گیمینگ

خرید بهترین هدست های گیمینگ بی سیم و یا سیمی نیاز به دقت بالایی دارد؛ چرا که نمی توان کیفیت تمام مدل های موجود در بازار را قابل قبول دانست. با توجه به اینکه بازی های کامپیوتری میان جوانان و نوجوانان بسیار محبوب هستند، برندهای فراوانی هدست های گیمینگ را تولید و عرضه می کنند. هدست های گیمینگ با ویژگی های خارق العاده خود می توانند بازی ها را جذاب تر سازند. برای خرید بهترین هدفون های گیمینگ لازم است ویژگی های آن ها را مورد بررسی قرار دهید. این ویژگی ها عبارتند از:

  • کیفیت بالای میکروفون و پخش صدایی رسا و بدون نویز
  • برخورداری از آرگونومی استاندارد و مناسب
  • وزن پایین
  • کارایی بالا و عدم وارد ساختن فشار به گوش و سر

معرفی 5 مدل از بهترین هدفون گیمینگ زیر یک میلیون

این روزها هدفون های گیمینگ تنوع بالایی دارند و همین موضوع ممکن است شما را نیز برای خرید با مشکلات زیادی مواجه سازد. یافتن هدفون های زیر یک میلیون تومان که از کیفیت بالایی نیز برخوردار باشند کار ساده ای نیست؛ چرا که هدفون های گیمینگ اغلب قیمت بالایی دارند. در ادامه این مطلب از میا مارکت به معرفی بهترین هدفون زیر میلیون خواهیم پرداخت. تا خریدی بهتر را تجربه کنید.

هدست گیمینگ تسکو مدل TH 5124

هدست گیمینگ تسکو مدل TH 5124

اگر علاقه زیادی به بازی های کامپیوتری دارید هدست گیمینگ تسکو مدل TH 5124 یکی از پشنهادهای وسوسه انگیز ما به شماست. هدست های TH 5124 تسکو به عنوان بهترین هدفون های گیمینگ برای موبایل شناخته می شوند و قادرند تا صدایی واقعی و باکیفیت از بازی را ارائه نمایند. این هدست ها علاوه بر صدای خروجی باکیفیت از قیمت معقولی نیز برخوردارند و به خوبی می توانند نیازهای شما را برآورده سازند. نوع اتصال این هدست از برند تسکو با سیم است و شما برای برقراری ارتباط باید از جک 3.5 میلی متری دستگاه استفاده کنید.

هدست های تسکو مدل TH 5124 مجهز به میکروفون هستند و سازگاری قابل توجهی با دستگاه های مختلف نظیر موبایل، تبلت، کامپیوتر، لپ تاپ و دیگر دستگاه های مجهز به درگاه 3.5 میلی متری دارند. با توجه به مقاومت 32 اهمی و 1.5 دسی بل بودن هدست های گیمینگ تسکو مدل TH 5124 به هیچ عنوان هنگام استفاده از این هدست ها با افت کیفیت صدا مواجه نخواهید شد. همچنین شما امکان تغییر ابعاد و اندازه بازوهای هدست را نیز دارید؛ زیرا این بازوها به صورت متحرک طراحی شده اند.

هدست گیمینگ رپو مدل VH510

هدست گیمینگ رپو مدل VH510

برند رپو از جمله کمپانی های نام آشنایی است که بیشتر گیمرها آن را می شناسند. این برند تاکنون هدست های بسیار زیادی را تولید و به بازار عرضه کرده است. هدست های گیمینگ رپو VH510 از رابط USB برای برقراری اتصال برخودارند؛ چرا که نوع اتصال آن ها با سیم است. این هدست ها سازگاری بالایی با ویندوز، کامپیوترها، لپ تاپ و دستگاه های دارای یو اس بی دارند و به راحتی می توان آن ها را مورداستفاده قرار داد.

هدست VH510 یکی از بهترین محصولات برند رپو است که طراحی جذاب و چشمگیری دارد. این هدست ها کیفیت صدای خوبی دارند و به عنوان بهترین هدفون گیمینگ زیر یک میلیون شناخته می شوند. به لطف چراغ های LED تعبیه شده در قسمت کاپ، هدست های VH510 نورپردازی زیبایی دارند. طراحی های صورت گرفته بر روی بدنه این محصولات به گونه ای است که ساختار آن را منعطف تر ساخته اند.

هدست گیمینگ ای فورتک مدل بلودی G300

هدست گیمینگ ای فورتک مدل بلودی G300

هدست گیمینگ ای فورتک مدل بلودی G300 انتخاب عالی دیگری برای خرید بهترین هدفون گیمینگ زیر یک میلیون است که طراحی آرگونومیک و بسیار جذابی دارد. هدست های A4tech مدل بلودی G300 از گوشی هایی بسیار نرم و راحت برخوردار هستند و شما در طولانی مدت بدون اذیت شدن می توانید به بازی های هیجان انگیز خود ادامه دهید. این هدست ها مجهز به درایورهای 40 میلی متر هستند و حساسیت 100 دسی بل آن ها موجب شده کیفیت صدای خروجی هدست بسیار بالا باشد.

بر روی هدست گیمینگ A4tech مدل بلودی G300 می توان کابل هایی 3.5 میلی متری را دید که با هر دستگاهی سازگارند؛ بنابراین شما برای استفاده از این هدست ها محدودیتی نخواهید داشت. برای طراحی بدنه هدست از مواد و متریال مرغوبی استفاده شده است تا مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار داشته باشند. همین موارد در کنار هم هدست گیمینگ ای فورتک مدل بلودی G300 را در لیست بهترین هدفون گیمینگ زیر یک میلیون قرار داده اند.

هدست گیمینگ هویت مدل HV-H2026D

یکی دیگر از هدفون های باکیفیت و کاربردی هدست گیمینگ هویت مدل HV-H2026D است که سازگاری بالایی با دستگاه های موبایل، کامپیوتر، تبلت و لپ تاپ دارد. هدست های برند هویت انتخابی عالی به شمار می روند؛ چرا که علاوه بر تولید صداهایی باکیفیت و مهیب قادرند تا عملکردی عالی را به ارمغان آورند. این هدست ها از امکانات و قابلیت های ویژه ای برخوردارند و قیمت آن ها نیز بسیار مقرون به صرفه است. از مهم ترین قابلیت های این هدست ها می توان میکروفون های انعطاف پذیر، کابل های باکیفیت و جک سازگار با دستگاه های مختلف اشاره کرد.

هدست گیمینگ سادیتا مدل AKGBL j09

هدست گیمینگ سادیتا مدل AKGBL j09

هدست گیمینگ سادیتا مدل AKGBL j09 با قیمت مقرون به صرفه خود بهترین هدست گیمینگ زیر 500 تومان است که با دستگاه های مجهز به درگاه 3.5 میلی متری سازگاری دارد. با خرید هدست گیمینگ سادیتا مدل AKGBL j09 صاحب محصولی خواهید شد که شما را به یک بازی بسیار هیجان انگیز دعوت می کند.

صدای خروجی این هدست ها با توجه به درایورهای 40 میلی متری و حساسیت 108 دسی بل دستگاه بسیار بالا است. هدست های سادیتا مدل AKGBL j09 مجهز به میکروفون های کاملا انعطاف پذیر هستند که می توان بازوهای آن ها را باز و بسته کرد. این هدست های ارزان قیمت بهترین هدفون گیمینگ زیر یک میلیون هستند که امکانات متعددی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهند؛ بنابراین به سادگی از کنار خرید آن عبور نکنید.

خرید بهترین هدفون های گیمینگ از میا مارکت

اگر به دنبال بزرگترین مرجع تخصصی لوازم جانبی موبایل، کامپیوتر و تبلت هستید، فروشگاه آنلاین میا مارکت بهترین انتخاب شماست. میا مارکت با تخفیفات شگفت انگیز خود فروشگاهی عالی برای خرید بهترین هدفون گیمینگ زیر یک میلیون است تا بتوانید با پشتیبانی عالی و محصولاتی باکیفیت خریدی بی نظیر را تجربه کنید.

در این فروشگاه امکان مقایسه قیمت و ویژگی های هر محصول وجود دارد و برای خرید تنها کافیست تا سفارش خود را ثبت کنید. پس از ثبت سفارش، محصول موردنظر در سریع ترین زمان ممکن ارسال خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بهترین هدفون گیمینگ تا 2 میلیون و یا بیشتر می توانید با ما همراه باشید.

کلام آخر

همان گونه که خواندید بهترین هدفون گیمینگ زیر یک میلیون باید از کارایی بالایی برخوردار باشد و حس و حالی هیجان انگیز را به کاربر انتقال دهد. اغلب هدست های گیمینگ موجود در بازار قیمت بالایی دارند؛ اما شما با یک جستجوی کوتاه می توانید محصولاتی خوش قیمت نیز خریداری کنید. در این راستا توصیه داریم علاوه بر قیمت ویژگی هایی مانند جنس بدنه، قابلیت ها، کیفیت صدا و آرگونومی دستگاه را نیز بررسی کنید تا خریدی متناسب با نیازهای خود داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *