راهنمای خرید

بهترین هدفون بی سیم زیر 500 تومان

بهترین هدفون بی سیم زیر 500 تومان

تنوع بالای هدفون ها و هندزفری ها انتخاب بهترین هدفون بی سیم زیر 500 تومان را سخت می کند. این هدفون ها در دسته محصولات معمولی قرار دارند و نمونه های فیک بسیار زیادی از آن ها را می توان در بازار دید. بر این اساس توصیه داریم پیش از خرید هدفون های زیر 500 تومان کیفیت صدا، کیفیت صدای مکالمه، طراحی بدنه و قابلیت های آن را مورد بررسی قرار دهید تا در نهایت خریدی عالی را تجربه کنید. در ادامه این مطلب از میا مارکت به معرفی بهترین هدفون بی سیم زیر 500 تومان خواهیم پرداخت. تا انتها با ما همراه باشید.

معرفی بهترین هدفون بی سیم زیر 500 تومان

با توجه به افزایش هایی که تا به امروز در قیمت دلار شاهد بوده ایم برای خرید بهترین هدفون بی سیم زیر 500 تومان محدودیت های زیادی خواهید داشت. در چنین شرایطی باید به سراغ هدفون های معمولی بروید که تنها برای شنیدن موسیقی مناسب هستند. از بهترین هدفون های بی سیم زیر 500 تومان به موارد زیر می توان اشاره کرد که در میان دیگر مدل های موجود در این بازه قیمتی کیفیت بالاتری دارند.

هندزفری بلوتوثی مدل inpods 12

هندزفری های بلوتوثی مدل inpods 12 در حال حاضر محبوبیت فراوانی دارند. برای طراحی بدنه این محصول از ایرپادهای اپل ایده گرفته شده است. شما به راحتی می توانید از این هندزفری ها استفاده کنید؛ چرا که گوش را اذیت نمی کنند و کیفیت صدای مناسبی نیز دارند.

برای بررسی باتری این محصول باید بگوییم که در حالت پخش موسیقی 1 تا 2ساعت و در حالت مکالمه به طور تقریبی بین 2 تا 3 می توانند شارژ نگه دارند و شارژ مجدد آن ها نیز یک ساعت طول می کشد. جنس بدنه این هندزفری ها از پلاستیک است که بسیار نرم و باکیفیت هستند. اگر به دنبال خرید بهترین هندزفری زیر 200تومان هستید ما به شما هندزفری های بلوتوثی inpods 12 را پیشنهاد می نماییم.

هدفون بلوتوثی مدل BTH-F9-5

برای ساخت هدفون بلوتوثی BTH-F9-5 از نسخه 5 فناوری بلوتوث استفاده شده است. در این هدفون ها می توان دو میکروفون را دید که اثرات مثبت فراوانی بر افزایش کیفیت صدای خروجی دارند. هدفون بلوتوثی مدل BTH-F9-5 به عنوان بهترین هندفری بی سیم زیر 300 تومان نیز شناخته می شود که می توانید حداکثر 4 ساعت از آن برای مکالمه و یا شنیدن موسیقی استفاده کنید. این محصولات از نمایشگرهای LED نیز برخوردار هستند که می توان از آن برای نمایش اطلاعات کمک گرفت.

نکات مهم خرید بهترین هدفون بی سیم زیر 500 تومان  

نکات مهم خرید بهترین هدفون بی سیم زیر 500 تومان

برای خرید هدفون یا هندزفری لازم است به نکات بسیار مهمی توجه داشته باشید. رعایت این نکات به شما کمک می کند تا محصولی باکیفیت و متناسب با نیاز خریداری کنید؛ بنابراین به سادگی از کنار این موضوع عبور نکنید. این نکات به شرح زیر هستند:

بررسی نوع طراحی بدنه

با توجه به اینکه هدفون ها و هندزفری های بی سیم بلوتوثی هستند شما درگیر باز کردن گره سیم نخواهید شد. این امر را می توان به عنوان مزیت هدفون ها نیز در نظر گرفت؛ اما لازم است هنگام خرید این لوازم جانبی نوع طراحی صورت گرفته بر روی بدنه محصول را مورد بررسی قرار دهید. هدفون و هندزفری موردنظر شما باید از کیفیت بدنه بالایی برخوردار باشد تا حین پیاده روی، ورزش و … با مشکل خاصی مواجه نگردد.

توجه به کیفیت پخش صدا

یکی از مهم ترین فاکتورهایی که بایستی هنگام خرید بهترین هندزفری تا 300 تومان و یا بیشتر به آن توجه زیادی داشته باشید کیفیت پخش صدا است. در حال حاضر مدل های مختلفی از هندزفری و هدفون ها را می توان در بازار دید که هیچ کدام کیفیت صد در صدی را ندارند. قبل از خرید هدفون و هندزفری حتما انتظارات و خواسته های خود را از محصول در نظر بگیرید. بررسی کنید که آیا هندزفری موردنظر قادر است از نظر کیفیت صدا نیازهای شما را برآورده سازد یا خیر؟

بررسی کیفیت مکالمه

اگر جزء افرادی هستید که استفاده زیادی از هدفون ها برای مکالمه دارند بهتر است به سراغ محصولی بروید که کیفیت صدای مکالمه بالایی داشته باشند. کیفیت مکالمه می تواند شرایط بهتری را برای صحبت کردن با هدفون و یا هندزفری پیش روی شما عزیزان قرار دهد؛ بنابراین توصیه داریم حین انتخاب به این فاکتور مهم توجه کنید.

نوع طراحی سری هدفون و هذفری

برای انتخاب بهترین هدفون بی سیم زیر 500 تومان لازم است نحوه قرارگیری سری هندزفری در گوش خود را بررسی کنید. اگر یک هدفون و یا هندزفری سری مناسبی برای گوش نداشته باشد در طولانی مدت به گوش های شما آسیب زیادی وارد می کنند.

بررسی نوع باتری و میزان شارژدهی

هندزفری های بی سیم برخلاف هندزفری های سیم دار نیاز به شارژ باتری دارند. بررسی باتری و میزان شارژدهی آن یکی دیگر از نکات بسیار مهم خرید هدفون و یا هندزفری است. هندزفری های دوتایی مزیت های بیشتری از این جهت نسبت به هندزفری های گردنی دارند؛ چرا که از یک باکس همراه برای تامین شارژ برخوردار هستند. اگر نمیتوانید طی روز هدفون و یا هندزفری خود را شارژ کنید این محصولات گزینه بهتری برای خرید به شمار می روند.

امکانات و قابلیت ها

هر کدام از هدفون ها و هندزفری های موجود در بازار با توجه به قیمتی که دارند از امکانات مختلفی برخوردار هستند. برخی از مدل های موجود در بازار امکاناتی مانند دستیار صوتی، کم و زیاد کردن صدا، فعال و غیر فعال کردن نویز کنسلینگ و تماس بدون استفاده از گوشی دارند که البته قیمت آن ها نیز بالاتر است. با توجه به انتظاراتی که از این محصولات دارید برای خرید بهترین هدفون بی سیم زیر 500 تومان بایستی قابلیت های دستگاه را مورد توجه قرار دهید تا در نهایت محصولی کاربردی و باکیفیت را خریداری کنید.

اگر به دنبال خرید بهترین هدفون سونی یا حداقل رنج قیمت پایین برای هدفون‌های سونی هستید باید بدانید که هدفون‌های این برند عمدتا دارای کیفیت و قیمت بالا هستند اما در بازار محصولات فیک این برند با قیمت پایین نیز وجود دارند.

بهترین هندزفری بلوتوثی تا 800 هزار تومان

بهترین هندزفری های بلوتوثی تا 800 هزار تومان شامل موارد زیر می شوند.

هندزفری انکر مدل soundcore R50i

بهترین هندزفری بلوتوثی تا 800 هزار تومان انکر R50i

اگر قصد خرید بهترین هندزفری بلوتوثی تا 800 هزار تومان را دارید ما به شما هندزفری انکر مدل soundcore R50i را پیشنهاد می دهیم. این هندزفری ها فروش بالایی دارند و یکی از بهترین محصولات برند معتبر انکر به شمار می روند. هندزفری های مدل soundcore R50i مجهز به کیس شارژ هستند و همین امر موجب شده است تا بتوانند حدود 30 ساعت شارژ خود را نگه دارند. از دیگر قابلیت های این محصول می توان به درایورهای 10 میلی متری، بلوتوث نسخه 5.3 و گواهی ضدآب IPX5 اشاره کرد.

هدفون بی سیم کریتیو Creative outlier one v2

بهترین هدفون بی سیم زیر 500 تومان کریتیو

وزن هدفون بی سیم کریتیو Creative outlier one v2 برابر با 15 گرم است و می تواند تا 9.5 ساعت موسیقی را پخش کند. برای این محصول بلوتوث نسخه 5.0 در نظر گرفته شده است و مجهز به تکنولوژی IPX5 هستند. هدفون های گردنی کریتیو Creative outlier one v2 مقاومت بالایی در برابر رطوبت و آب دارند. با توجه به این موضوع شما می توانید از این هدفون ها به راحتی در فعالیت های ورزشی و محیط های مرطوب استفاده کنید. هدفون های کریتیو Creative Outlier One V2 بهترین هدفون بی سیم زیر یک میلیون به شمار می روند که قادرند تا صدای خروجی را با کیفیتی عالی و وضوحی بالا ارائه نمایند.

خرید انواع هدفون و هندزفری با بالاترین کیفیت از فروشگاه میا مارکت

فروشگاه آنلاین میا مارکت یکی از معتبرترین عرضه کنندگان لوازم جانبی موبایل، تبلت و کامپیوتر است. شما با انتخاب فروشگاه میا مارکت می توانید بهترین هدفون بی سیم زیر 500 تومان را خریداری کرده و در مدت زمانی کوتاه تحویل بگیرید. فروشگاه ما با سوابق درخشان خود تاکنون توانسته خدمات ویژه ای را به مشتریان خود ارائه نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره بهترین هندفری بلوتوث تا 600 هزارتومان و یا کمتر می توانید به فروشگاه میا مارکت مراجعه کنید.

کلام آخر

با توجه به مطالبی که بیان شد می توان به این نتیجه دست یافت که برای خرید بهترین هدفون بی سیم زیر 500 تومان باید نکات مهمی را رعایت کرد. این نکات شامل بررسی طراحی بدنه، کیفیت صدا، کیفیت مکالمه، توجه به سری هدفون و یا هندزفری و امکانات و قابلیت های محصول می شوند. این موضوع برای خرید بهترین هندزفری بی سیم زیر 100 تومان نیز صدق می کند؛ چرا که این محصولات با توجه به قیمت پایینی که دارند از نظر کیفیت و قابلیت چندان قابل قبول نیستند. با توجه به این موضوع توصیه داریم در خرید چنین هندزفری هایی دقت کنید و به سراغ فروشگاه های معتبر بروید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *