راهنمای خرید

بهترین پاور بانک 30000 میلی آمپر

بهترین پاور بانک 30000

اگر به‌دنبال خرید پاور بانک قدرتمندی با ظرفیت بالا هستید تا شارژ کافی برای دستگاه‌های خود را تامین کنید، حتما این مطلب را دنبال فرمایید تا بهترین پاور بانک 30000 و چند گزینه دیگر را به شما معرفی کنیم. پاور بانک برای موقعیت‌های مختلفی همچون مسافرت قابل استفاده بوده و دیگر دغدغه کمبود شارژ نخواهید داشت. اگر فردی هستید که به‌راحتی خودتان اهمیت می‌دهید، می‌توانید به سراغ خرید بهترین پاور بانک رفته و چندین بار گوشی یا لپ تاپ خود را در صورت نبود شارژر اصلی یا پریز برق، شارژ کنید. در ادامه سعی می‌کنیم که برخی از کارآمدترین و بادوام‌ترین پاور بانک‌های بازار را به شما معرفی کنیم.

بهترین پاور بانک 30000 باسئوس مدل PPLG0001

پاور بانک 30000 باسئوس مدل PPLG0001

این پاور بانک قدرتمند و همه کاره، قابلیت شارژ سریع چندین دستگاه را به‌طور همزمان فراهم می‌کند. درگاه USB-C با قدرت ۶۵ واتی آن می‌تواند لپ تاپ را با سرعت کامل شارژ کند و کاملا برای سفرهای کاری یا استفاده از لپ تاپ در فضای باز مناسب است. این پاور بانک ظرفیت فوق العاده ۳۰ هزار میلی آمپر ساعتی دارد که تا ۷ روز می‌توانید بدون نگرانی از آن برای تامین شارژ دستگاه‌های خود استفاده کنید. بهترین پاور بانک 30000 یک صفحه نمایش LED هوشمند دارد که اطلاعات لحظه‌ای در مورد وضعیت شارژ را به شما نمایش خواهد داد.

پاور بانک 30000 بیسوس یک سیستم محافظتی چندگانه داشته و از گرمای بیش از اندازه دستگاه شما جلوگیری می‌کند. این سیستم از عبور جریان بیش از حد جلوگیری کرده و اجازه تخلیه بیش از حد ولتاژ را هم نمی‌دهد. مشکلات اتصال کوتاه در این پاور بانک شناسایی شده و دستگاه‌های شما را ایمن نگه می‌دارد. با خرید پاور بانک باسئوس طیف وسیعی از دستگاه‌های خود را شارژ خواهید کرد که از بین آن‌ها می‌توانیم به گوشی سامسونگ، مک بوک، آیپد پرو، آیفون، لپ تاپ‌های Dell XPS و گزینه‌های دیگر اشاره کنیم.

پاور بانک مدل A1289 انکر

پاور بانک مدل A1289 انکر

انکر در تمامی محصولات جدید خود، به استفاده از تکنولوژی روز دنیا توجه داشته و سعی می‌کند که حجم و وزن آن‌ها را نیز کاهش دهد. به‌همین واسطه، از پاور بانک مدل A1289 انکر هم نمی‌توان گذشت. ظرفیت 24000 میلی آمپر ساعتی این پاور بانک، امکان شارژ سریع و همزمان تبلت، موبایل و حتی لپ تاپ را فراهم می‌کند. فناوری‌های PD و PowerIQ در این محصول استفاده شده و شدت جریان خروجی استاندارد این نوع دستگاه‌ها را نیز ارائه می‌کند. این پاور بانک با صفحه نمایش دیجیتالی با کیفیت خود، میزان شارژ باقی مانده و زمان موردنیاز آن را نیز نشان می‌دهد.

اگر به‌دنبال پاور بانک 30000 فست شارژ هستید، حتما مدل A1289 انکر را بررسی کرده و آن را با سطح نیاز خود مقایسه کنید. با اینکه ظرفیت آن کمی پایین‌تر به‌نظر می‌رسد، اما ‌به‌دلیل بدنه مستحکم و طراحی ارگونومیک آن در کنار همه قابلیت‌های فنی، ارزش خرید آن را بالا می‌برد.

پاور بانک 30000 انرجایزر؛ شارژر آسان و سریع

انرجایزر یکی از بهترین تولید کننده پاور بانک در سراسر جهان محسوب می‌شود. پاور بانک UE30057PQ از تکنولوژی شارژ نوآورانه استفاده کرده و سرعت شارژ بالایی برای دستگاه‌تان فراهم می‌کند. این پاور بانک کاملا با دستگاه‌های پر استفاده شما سازگار بوده و حتی امکان شارژ همزمان آن‌ها را هم خواهید داشت. انرجایزر در این پاور بانک از موتور سرعت دوبل استفاده می‌کند که فناوری پیشرفته‌ای محسوب می‌شود. تکنولوژی PD و QC.3 هم سبب بالا رفتن سرعت شارژ دستگاه‌های مختلف می‌شود.

بهترین پاور بانک 30000 انرجایزر دارای نمایشگر LED بوده و تمام اطلاعات موردنیاز همچون میزان شارژ پاور بانک و سطح شارژ دستگاه جانبی را نمایش می‌دهد. این پاور بانک سه پورت خروجی دارد و ولتاژ هر کدام ۵ وات است. انرجایزر در این پاور بانک از باتری لیتیوم پلیمری استفاده کرده و با شدت جریان ۲ آمپر و بالاتر، امکان شارژ تبلت را هم فراهم می‌کند.

پاور بانک انکر A1287؛ ارائه امکان شارژ همزمان چندین دستگاه با سرعت باورنکردنی

پاور بانک 20000 انکر Anker A1287

انکر تولید کننده نمونه‌های عالی بهترین پاور بانک 20000 و 30000 محسوب می‌شود. پاور بانک مدل A1287 هم نمونه‌ای آشکار از این کمپانی محسوب می‌شود. بهترین پاور بانک انکر20 هزار انکر با وزن ۳۴۵ گرم دو پورت خروجی در اختیارتان گذاشته و می‌توانید با سرعت و ولتاژی مناسب دستگاه خود را بدون آسیب شارژر کنید.

این پاور بانک با انواع گوشی‌های موبایل، تبلت و همچنین مدل‌های مختلف دوربین دیجیتال سازگار است. شما نیازی به خرید کابل یا شارژر جداگانه برای هیچ کدام نداشته و در مسافرت‌های کاری و تفریحی، می‌توانید این پاور بانک را همراه خود ببرید. پاور بانک انکر قابلیت شارژ همزمان خود را بدون افت سرعت ارائه داده و با نمایشگر LED خود، تمام اطلاعات لازم را در اختیارتان می‌گذارد.

پاور بانک مدل A1291 انکر؛ یک همراه سبک و خوش دست

پاور بانک 65 وات انکر مدل Anker A1291

انکر پاور بانک‌های مختلفی روانه بازار کرده است و مدل A1291 یکی از بهترین نمونه‌های این کمپانی محسوب می‌شود. اگر به‌دنبال بهترین پاور بانک 30000 بازار هستید، انکر محصولی را آماده کرده است که ظرفیت آن تفاوت چندانی با نیازهای شما ندارد. این پاور بانک تنها ۵۹۰ گرم وزن داشته و با بیشینه توان ۸۷ وات، سرعت بیشتری در شارژ کامل دستگاه‌های شما ارائه می‌کند. می‌توانید شارژ تبلت و گوشی‌های موبایل خود را به این پاور بانک سپرده و از فناوری PowerIQ آن هم بیشترین استفاده را ببرید.

رویه این پاور بانک از پلاستیک بوده و با رنگ مشکی، کاملا متوجه کیفیت ساخت بالای آن خواهید شد. بهترین پاور بانک 30000 انکر تلفیقی از سادگی و مدرنیته بوده و جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا هم در آن استفاده شده است. در بدنه این پاور بانک، می‌توانید دو پورت خروجی USB همراه با دو پورت Type-C پیدا کنید که به‌معنای شارژ همزمان چهار دستگاه مختلف آن هم ولتاژ های متفاوت است.

پاور بانک مدل Bipow Digital Display باسئوس؛ قدرتمند با طراحی زیبا

پاور بانک ۲۰ هزار میلی آمپر ساعتی باسئوس همراه با یک صفحه نمایش دیجیتالی ارائه شده و امکان شارژ بیشینه با توان ۲۰ وات را هم دارد. شما با خرید این محصول، می‌توانید امکان شارژ سریع گوشی‌های هوشمند و تبلت را داشته و هیچگاه در مسافرت‌های کاری و تفریحی خود، با مشکل خاموشی دستگاه‌های موردنیاز خود مواجه نخواهید بود. این پاور بانک با شدت جریان ۲ آمپر و بالاتر، قادر است تا سرعت بالایی در تامین شارژ دستگاه‌های شما داشته باشد. باسئوس تولید کننده معتبر پاور بانک 30000 و 20000 بوده و بدون نگرانی می‌توانید به سراغش روید.

پاور بانک 20000 به‌دلیل ظرفیت بالای خود، امکان شارژ چندین باره دستگاه‌های شما را خواهد داشت. تکنولوژی‌های پیشرفته و به‌روز در این محصول استفاده شده و در کنار آن، طراحی زیبایش هم سبب می‌شود که حس بهتری هنگام حمل آن به موقعیت‌های مختلف داشته باشید. دو پورت ورودی این پاور بانک هم کاملا برای نیاز یک کاربر عادی مناسب است.

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم که چند مورد از بهترین پاور بانک 30000 از برندهای مختلف را به شما معرفی کنیم. پاور بانک از جمله دستگاه‌هایی است که برای تامین شارژ دستگاه‌های خود همچون گوشی هوشمند، تبلت و لپ تاپ به آن نیاز دارید. بنابراین، می‌توانید بسته به نیاز خود، به سراغ ظرفیت‌های مختلف آن روید. در این مطلب چند مورد از پاور بانک‌های قدرتمند با ظرفیت ۲۰ هزار و ۵۰ هزار میلی آمپر ساعتی را هم معرفی کردیم که می‌توانید در مسافرت‌های کاری و تفریحی خود از آن‌ها استفاده کنید.

دقت داشته باشید که محصولات برندهایی مانند انکر و باسئوس  بهترین کیفیت ممکن را دارند و با اعتماد کامل، می‌توانید برای سال‌های متمادی از آن‌ها استفاده کنید. برای خرید بهترین پاور بانک می‌توانید از فروشگاه اینترنتی میامارکت کمک بگیرید. این فروشگاه جمعی از بهترین محصولات را با قیمت مناسب برای مشتریان فراهم کرده و آن‌ها را همراه با گارانتی معتبر ارائه می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *